Infolinia: 71 321 0 321, wew. 2
|
|
|
SHOWROOM WROCŁAW: PL. STRZELECKI 25 | GDYNIA: UL. ORŁOWSKA 66

Szukasz tapet i murali? Wszystkie znajdziesz w naszym sklepie internetowym Tapetujemy.pl - Zachęcamy także do odwiedzenia naszego showroomu, w którym prezentujemy dziesiątki tysięcy wzorów!

Zwroty i reklamacje

Zwrot 

Klient będący osobą fizyczną może zrezygnować z zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że produkt nie był towarem na specjalne zamówienie lub nie został docięty wg. preferencji Klienta. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym - musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

 Aby dokonać zwrotu należy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami: 

  • do zwracanego produktu należy dołączyć wypełniony formularz oraz dokument potwierdzający zakup.
  • produkt należy odpowiednio zapakować
  • produkt należy odesłać dowolną formą przesyłki na adres sklepu (z wyłączeniem paczkomatów)
  • w przypadku zwrotu towaru w sklepie stacjonarnym, towar należy przynieść do sklepu zapakowany wraz z wymaganymi dokumentami w jednej paczce

 Ważne! Zwracając towar, Klient zobowiązuje się do pokrycia kosztów przesyłki. 

 Sprzedawca gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, którą dokona przelewem na podane przez Klienta konto bankowe w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru przez sklep. Jednocześnie sprzedawca informuje, że nie przyjmuje przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem. 

 

Reklamacja

Sprzedawca odpowiada za wszelkie niezgodności towaru z umową wobec Klientów będących konsumentami. W przypadku Klientów nie będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową, gdy sprzedany towar dotknięty jest wadą zmniejszającą jego wartość, użyteczność lub gdy nie jest zgodny z opisem. 

W przypadku stwierdzenia, iż towar jest wadliwy, Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę najpóźniej w przeciągu tygodnia od daty stwierdzenia niezgodności towaru z umową sprzedaży. 

 Reklamacja powinna zawierać opis wady produktu, datę jej powstania oraz żądanie Klienta. Do reklamowanego produktu należy dołączyć dowód zakupu lub jego kopię. 

Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego produktu na własny koszt na adres sklepu.W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszty wysyłki są zwracane. 

Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Klienta reklamacji w przeciągu 14 dni roboczych. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.

do góry
projekt i realizacja: Maxsote - profesjonalne sklepy internetoweoprogramowanie: Shoper
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl