Arcydom.pl - Panele winylowe - Wykładziny - Dywany - Sztukateria
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

Buduj swoją markę osobistą z Arcydomem - podsumowanie szkolenia dla architektów i projektantów wnętrz

blog Arcydom
Cotygodniowa dawka eksperckiej wiedzy. Sprawdź czym dziś Cię zaskoczymy!

Buduj swoją markę osobistą z Arcydomem - podsumowanie szkolenia dla architektów i projektantów wnętrz

10 listopada w showroomie Arcydom odbyła się kolejna seria warsztatów z cyklu “Buduj swoją markę z Arcydomem” dedykowana architektom oraz projektantom wnętrz. Podczas szkolenia specjaliści poruszyli tematy pozycjonowania marki własnej architekta, a także personal brandingu w social mediach. Poniżej znajdziecie najważniejsze podpunkty poruszane podczas wydarzenia, które pomogą budować markę własną. 

Marka osobista architekta i projektanta wnętrz

Personal branding architektów i projektantów wnętrz w social mediach 

Pierwszy blok szkoleniowy rozpoczęła Zuzanna Krutul z agencji social media BiggerB, która opowiedziała o tym, jak budować markę własną architekta lub projektanta wnętrz w social mediach. Nie tylko podzieliła się z nami tym, na jakich portalach warto promować swoją działalność czy wskazała najważniejsze punkty zaczepienia, ale i przedstawiła wszelkie nowości związane z social mediami. Wśród tych najważniejszych, z których z powodzeniem mogą korzystać architekci i projektanci wnętrz, szczególnie przydatne mogą okazać się: 

  • Linki w Instastories nie tylko dla kont powyżej 10k obserwatorów
  • Live na Instagramie z możliwością planowania
  • Reels na Instagramie
  • Współtworzone posty na Instagramie 
  • Nowe opcje w Linkedin 

Porady social media dla architekta

Z kolei wracając do personal brandingu, specjalistka podzieliła się wskazówkami, które pomogą rozbudować social media marki własnej. O czym była mowa? Przede wszystkim w pierwszej kolejności warto zastanowić się, do kogo chcesz trafić przy pomocy konkretnych social mediów, a następnie - kim chcesz być dla swoich klientów. Budowanie marki osobistej to długofalowy proces, w którym ważna jest strategia i regularność. Branża architektoniczna daje ogromne możliwości do tworzenia treści: zdjęcia realizacji, metamorfozy, porady, tutoriale czy krótkie treści video. Pamiętaj - jeśli czujesz, że Twoja doba nie pomieści dodatkowych zadań, śmiało poproś o pomoc specjalistów od social mediów! 

Budowanie marki osobistej architekta w Google

W dalszej części szkolenia przeszliśmy do tematów związanych z SEO, które poprowadził Dawid Pietkiewicz z agencji marketingu internetowego Fox Strategy. Warsztaty rozpoczął od wskazania narzędzi, które udostępnia nam sam Google. Warto zacząć od tego, że klienci rozpoczynają research w przeglądarce, dlatego tak ważnym elementem jest ich wykorzystanie. Dla architektów i projektantów wnętrz niezwykle przydatnym narzędziem może okazać się wizytówka Google Moja Firma. Zweryfikowana i dobrze uzupełniona przyciągnie uwagę klientów - a jak to zrobić? Przede wszystkim wypełnij wszystkie możliwe dane, stwórz opis z kluczowymi informacjami, publikuj wpisy, wykorzystaj katalog produktów oraz zdjęć i najważniejsze - zarządzaj opiniami Googla. W dalszej części specjalista wskazał, o jakie elementy SEO warto zadbać na stronie firmowej i jaki wpływ ma sekcja blogowa na wyszukiwania. Co w tym przypadku z social mediami? Aby dobrze się pozycjonowały, należy wypełnić je na maxa, dbając przy tym o spójność danych. 

Pozycjonowanie marki osobistej architekta

Jak pozycjonować zdjęcia wnętrz? 

Pozostając w temacie SEO, Dawid Pietkiewicz pod lupę wziął pozycjonowanie zdjęć, co okazuje się niezwykle ważnym elementem marki osobistej projektanta wnętrz. Coraz bardziej istotną częścią wyszukiwań związanych z wnętrzami stają się same zdjęcia: pomysły na minimalistyczny salon, projekty łazienek w bloku, projekt kuchni z wyspą - to tylko nieliczne przykłady, kiedy w pierwszej kolejności pokazują się właśnie grafiki. Aby Twoje zdjęcia realizacji i projektów pojawiły się wśród nich, zadbaj o dobrą optymalizację zdjęcia. Specjalista zdradził, że istotne jest zarówno samo pozycjonowanie grafiki przy pomocy nazwy pliku oraz altów, odpowiednie formaty i jakość, ale także sama treść, która ją otacza. Pojęcie SEO niesie ze sobą wiele możliwości, które pomogą w budowaniu marki własnej, jednak od czego zacząć? Warto skorzystać z konsultacji, jakie oferują specjaliści lub wziąć udział w szkoleniu Sprytny Kurs Seo!

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl